Кеншілердің сапалы және қауіпсіз жұмыс істеуі, еңбек жағдайларын жақсарту үшін көмір департаментінің жерасты кәсіпорындары арасында "Ferrit"фирмасының сегіз жаңа жоғары дәрежелі дизель-гидравликалық шахта локомотивтері сатып алынып, таратылды. Жобаның жалпы сомасы 2.250 миллион долларды құрады.
Дизель-гидравликалық локомотивтердің екі түрі - DLZ130F және dlz110f, тау-кен жабдықтарын тасымалдауға және кеншілерді жұмыс орнына жеткізуге арналған. Бұл заманауи техникалық шешімдерге сәйкес жабдықталған қуатты, сенімді және қауіпсіз аспалы локомотивтер. Жаңа локомотивтер жаңа қауіпсіздік маржасына ие. Мұндай модельдер екі жыл бұрын пайдалануға берілген - жұмыс нәтижесі мінсіз. Бұл пайдалану және техникалық қызмет көрсету үшін ыңғайлы, сенімді, мықты тау-кен көмекшісі. DLZ-130 локомотивтері В.И. Ленин атындағы, "Казахстанская", "Шахтинская", "Абай", "Саран"шахталарына жеткізілді. DLZ -110 модельдері заманауи техникалық жинақтамамен жабдықталған және Т.Күзембаев атындағы, "Саран", "Шахтинская" және "Казахстанская" шахталарына бөлінген. Маңызды сипаттамалардың бірі-бейнекамералармен үйлестіру және автоматты тежеу жүйесі. Ферриттер басқаруға арналған бейнекамералармен жабдықталған – композицияның әр ұшында басқару бірнеше есе ыңғайлы және қауіпсіз болады.
Игорь Лазуков, Өндірістік менеджмент менеджері: "DLZ-130 дизельді гидравликалық локомотиві механикаландырылған кешендерді лавадан лаваға тасымалдау үшін қажет. Ол екі жұп бес тонналық көтергіштер мен бір жұп 16 тонналық көтергіштердің арқасында ауыр жүктерді тасымалдауға қабілетті. Бұл локомотивта 95 кВт DMF130-4 TSI қозғалтқыш орналасқан, ол өзінен бұрынғыларға қарағанда қуатты және оның қауіпсіздік шегі әлдеқайда көп. Сондай-ақ, бізде бұл Локомотивте жетек жұптарын "тасымалдау" мүмкіндігі бар, бұл жүк тасымалы кезінде тарту күшін біркелкі бөлуге мүмкіндік береді. Бұл монорельсті кенептің сақталуына әсер етеді және тіркеме құрылғыларының тозуын азайтады. Яғни, қарапайым тілмен айтқанда, біз тіркеме құрылғыларын және Біз жүретін жолды бұзбаймыз, сонымен қатар дизель-гидравликалық локомотивтермен бірге BT20 типті тежегіш арбалардың жаңа түрі келді. Тежегіш арба тежеу тиімділігін 15 пайыздан астамға жақсартады".
Евгений Аушев, В. И. Ленин атындағы шахта учаскесінің бастығы: "Өткен жылы бізде лава секцияларын монтаждау-бөлшектеу болды, бізге осындай машина бөлінді және ол өзін өте жақсы көрсетті. Біздің қазбаларымыз өте алыс және көлбеу дәрежесі де үлкен-30 градусқа дейін. Бұл машиналар 5-тен 16 тоннаға дейін өте үлкен жүкті алып, кенжарларға жеткізе алатындығын дәлелдеді. Машинист үшін - габариттік ұзын композицияны - 45 метрді басқаруға ыңғайлы-әр ұшында бейнекамералар көмегімен бақыланады. Ал күтпеген жағдайда, егер кенеттен машинист өзін нашар сезінсе және ол басқару таяқшасын босатса-машина автоматты түрде тоқтайды. Бұл оның және ол жұмыс істейтін адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді".